fredag 24 september 2010

Kyssarnas mystik

Lagom till helgen tänkte jag inviga läsekretsen i Kyssarnas mysterier.
Detta helt utan ersättning.
Nyckeln till mysterierna kostade 1:75 år 1947.
Jag upplyser mina medmänniskor utan tanke på snöd vinning.


Snöd vinning har jag en annan blogg för här.

Bilderna klickbara för bästa genomslag.

Låt er inte avskräckas av tafattheten hos nybörjaren.
Han kan lätt tränas upp till att bli en formidabel kyssare.
En villligare elev får man leta efter.
Nu går det lite bättre.
Upptäckten att handen är till för annat än att hälsa med, sporrar vår hjälte till nya stordåd.

En snabb vridning med överkroppen i kombination med sidoförflyttning.
Gossen har övat på lektion 4 med sin moster.

Och se! Målet nått.
Hennes rosenröda läppar möter hans.
Den häckande svalan tittar förvånat fram.


Så.
Nu kan ni fylla helgen med salig berusning, längtande och trängtande.
Eldiga och heta.
Själv ska jag jobba med flytten, men ni kan väl berätta om det fungerar?

7 kommentarer:

  1. Du får mig att skratta och må bra länge...

    SvaraRadera
  2. Ja nu blev man ju lite uppiggad inför helgen, härligt! ;-) Vad kul med din nya blogg, men det funkar inte när jag försöker kommentera där... Och svampar det gillar jag... kommer att lägga ut en mystisk i min blogg strax som du gärna får namnge åt mig om du vill! Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Ha ha.. du får då till det.
    Gillade även den lilla svampkursen :)

    SvaraRadera
  4. Käraste nyvunna bloggvän,

    Jag tog Ditt inlägg som ett tecken ;) har man som jag varit gift i typ ett sekel med en och samma person, och sedan väljer att gå vidare ensam.... ja då behöver man manualer ;) Finns den i fler valörer?

    Nej jag skojar så klart (men det var liksom omöjligt att inte fastna och svara aningen för personligt, på denna krok.... bara man vet att det är borderline light ;) och att det inte blir till en ful vana)

    Värme till Dig och Din la familia

    Agneta

    SvaraRadera
  5. Tack för den nyttiga lektionen. Jag har tyvärr bara en lurvig hund att öva på nu under helgen, men det ska nog gå bra det med.

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas att helgen har varit till belåtenhet för er alla, att ni känt en triumferande rysning. Det är ju det livet handlar om :-)

    SvaraRadera
  7. En kyss, en kyss - vad är han?
    Vårt stumma bifall till en lika stum begäran,
    ett löfte som vi ge, men aldrig tala ut,
    en ed, vi svära när vårt formulär tar slut,
    en bikt i hemlighet, som tar vår mun till öra,
    en evighetens fläkt; som täcks vår själ beröra,
    en lek som är oss kär; vari med rosenbläck
    emellan kär och lek vi skriva bindestreck,
    en droppe nattvardsvin, vars blomsterdofter hela
    oss från vår ljuva synd att syndens ljuvhet dela!

    Ur Cyrano de Bergerac

    SvaraRadera