torsdag 1 september 2011

Hur har ni det på jobbet?

Nu är sommaren slut och de flesta semestrar är över.
De flesta är tillbaka i selen igen.
Så här ser min arbetsplats ut idag.
Från vänster ser vi en All-in-One skrivare. 
Räkningshållare Balaban från förra sekelskiftet, byggd för att palla för många fakturor. Kategori: suck...
Äkta musmatta.
Logitech högtalare med baslåda för ökad trivsel.
Datorhelvetet.
Coop kaffemugg för långa arbetsdagar.
Dubbla skrivbordslampor för ökad möjlighet att upptäcka nagg och sprickor.
Hjärtformad ram med foto på väna hustrun (upplyftande).
Anteckningsblock för inkomna nätbetalningar (sorteras också in under kategorin upplyftande).

Utsikt som gjord för att sitta och tomglo.
Hur ser det ut på er arbetsplats?

4 kommentarer:

  1. Aha! Bara för att herrn har så tjusig blogg uppslagen på sin skärm, så antar jag utmaningen... Ska bara ta bilden!

    SvaraRadera
  2. Det är en med andra personer delad arbetsplats och policyn på jobbet är inga personliga prylar. Men jag har iaf en glad Marimekkoburk och en Coop Retromugg för att markera litet personlighet...

    SvaraRadera
  3. Just nu en byggarbetsplats, puh dammigt kartonger överallt och mitt i detta ska jag bedriva undervisning. Det kommer dock bli bra när det blir klart (om det blir klart)

    SvaraRadera
  4. snygg utsikt iallafall, jag har en bilparkering utanför. Lika tråkig med eller utan bilar.

    SvaraRadera