måndag 7 februari 2011

Nu stramar vi upp det hela

Jag har bestämt mig för att låta den här bloggen enbart handla om företaget med nytillkommet, återfunnet, upptäckt, inköpt och till avsalu.
Med Skaffarens hemsida, denna blogg och Ekenäs Egendom-ligheter har det blivit lite för komplicerat och något lite lätt sörjigt i tillvaron. Tre är en för mycket.
Bilderna i det här inlägget kommer från Ekenäs Egendom-ligheter och jag fyller på med text i lugn och ro allt eftersom. Sedan läggs den bloggen ner.
Mina fabuleringar, funderingar och filosofiska funderingar kommer jag att publicera i en annan blogg.
Var sak på sin plats.






















4 kommentarer:

  1. Jag hade först tänkt skriva"
    var har ni fått tag i vår gamla vedlår någonstans?"...men sen så läste jag om nedläggningen av bloggar och sen dök det upp bord med rasben...och ja, sen förlorade jag mig alldeles...
    Så kan det också gå.

    SvaraRadera
  2. Hm... Tre är en för mycket. Så du tar bort Ekenäs egendomligheter och petar in de grunkorna här... Så har du hemsidan. Och så startar du en ny blogg med filosofiska funderingar... Få se nu... En, två, tre... Vad är det jag inte förstår?

    SvaraRadera
  3. Christina: Gamla vedlårar är rariteter idag.
    Mira: Tre sidor med grunkor är en för mycket för mig.
    Två med grunkor är bättre.
    En är förmodligen bäst?
    Det här måste jag fundera på...

    SvaraRadera
  4. Jaja. Bara du berättar vad du kommer fram till, så...

    SvaraRadera