onsdag 6 februari 2013

Den nakna sanningen


Henri och Henrietta är på plats.
Jag behöver ta in extrapersonal nu när jag säljer lagret.
Då båda är naturister blir det till att skruva upp värmen i lokalen.
Särskilt Henrietta drog blickarna till sig idag när vi bilade till lokalen.
Hon dröjde kvar en stund i bilen och genast var en glad man framme för att kontrollera synen...eller nåt.


Jag har byggt en rustik hylla i magasinet.
Det kan vilken finsmakare som helst göra som är någorlunda bekant med IKEA:s pysselmöbler.
Vem skulle inte vilja ha en liknande i hemmet?

6 kommentarer:

  1. Underbar bokhylla!

    SvaraRadera
  2. Hyllan är helt fantastisk! snyggt jobbat.

    SvaraRadera
  3. Hyllan blev mycket snygg. Jag tror alla skulle vilja ha en sån... Eller kanske inte min gubbe?!

    SvaraRadera
  4. =) Härligt inlägg, fick mig att le!

    SvaraRadera
  5. Bättre brödlös än rådlös !!

    SvaraRadera
  6. Hyllan är ju riktigt snygg! bra ide´!

    SvaraRadera