Ja, inte hela mitt hjärta, men en liten, inte oföraktlig del iallafall.
Jag börjar med att sitta 12 minuter i telefonkö för att sedan få beskedet att inkopplingen av mitt internet är planerat till den 12:e oktober.
Grand frustration!
Tre olika handläggare på Telia har uttalat sin uppskattning för att jag varit tidigt ute med min beställning då det "tar några dar för teknikerna".
Vän av ordning (i detta fall jag) undra nu varför i glödheta man ska vara på plats den 1:a oktober? När teknikern kommer drällande den 12:e?
Innan jag hann bli upprörd bad Caroline mig vänta med orden:
-Vänta ska jag se om det finns nån ledig port.
Jag suckar, lätt överseende, då tre olika handläggare tidigare gett beskedet att "här måste det till en tekniker". En dyr jävel dessutom.
Caroline knappar muntert på sitt tangentbord och säger efter 20 sekunder.
-Så, då var det klart. Nu har du bredband. Det fanns en ledig port :-)
-Du är en riktig kompis, säger jag.
Om man förlorar en del av sitt hjärta växer det snart ut igen :-)
-Så, då var det klart. Nu har du bredband. Det fanns en ledig port :-)
-Du är en riktig kompis, säger jag.
Om man förlorar en del av sitt hjärta växer det snart ut igen :-)
Hej!
SvaraRaderaVad kul att det löste sig till slut trots att det är tråkigt att läsa att det krävdes fyra personer för att lösa det. Om du fyller i formuläret nedanför med dina kunduppgifter så ser jag till att Caroline ser ditt inlägg.
http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515
Med vänliga hälsningar
Daniel Leuschner, Telia kundservice
Käre Daniel,
SvaraRaderaFörst ett klarläggande. Det behövdes en person för att lösa det, inte fyra. Hon heter Caroline.
Henne ska ni satsa på. Hon är bra.
Du får gärna berätta för Caroline utan att ställa upp några villkor.
Då jag inte fyller i formuläret kommer hon för evigt att sväva i ovetskap om att hon stulit en del av mitt hjärta. Allt för ett formulärs skull....
Haha! Vilken solskenshistoria. Särskilt för mig vars man har jobbat på Telia! Uppskattar din fina sammanfattning av mitt blogginlägg förut också! :-)
SvaraRaderaHurra för Caroline!
SvaraRaderaCaroline är en pärla som ska ha en bonus. Hon är en av de få i detta land som har gjort sig förtjänt av den.
SvaraRaderaJag säger bara: Annette i Ljusdal!
SvaraRaderaTyvärr gick hon inte att ringa upp efteråt (modem...) utan då var det en skrovlig killröst som svarade.
Ibland händer det!
SvaraRaderaJag kan nog sluta köpa Trisslotter nu.
Tusse: Snacka med Daniel, han verkar känna alla damerna på Telia.